Vi har fått nytt navn

Fra 1. januar 2024 gikk vi fra å være NLM- barnehagene til å bli Preg barnehager.

NLM- barnehagene har skiftet navn til Preg barnehager, og vi er nå blitt Preg Lilleval. Innholdsmessig er vi de samme, men navn og logo er nytt.

Det nye navnet Preg står fint i stil med visjonen vår: «Sammen om å sette verdifulle spor», og viser til hva vi ønsker med vår barnehage. Vi har et genuint ønske om å prege barna positivt, og at både ansatte og barn setter gode, verdifulle spor hos hverandre. I Preg Lilleval skal alle bli omsluttet av omsorg og trygghet, få bygge vennskap og mestre opplevelser og utfordringer sammen.

Nestekjærlighet, likeverd og mestring er verdiene som skal prege hverdagen vår, og være våre fyrlykter for alt det vi foretar oss i barnehagen.